Nakupovanie v našom internetovom obchode paellapanvice.sk je veľmi jednoduché.
Nakupovať môžete ako registrovaný zákazník, ale aj ako zákazník bez registrácie. O výhodách registrácie sa dozviete nižšie..
Postupným prehliadaním nášho internetového obchodu pomocou hlavnej stránky, kategórii a subkategórii v ľavom menu si môžete vybrať kategióriu tovaru.
Vo vybranej kategórii si nájdete tovar, o ktorý máte záujem, resp. ktorý vás zaujíma.
Po kliknutí na vybraný tovar sa vám zobrazí detail produktu, spolu s popisom, fotografiami, cenou a inými užitočnými informáciami.
Ak si prajete vybraný tovar zakúpiť, stačí kliknúť na tlačítko Kúpiť.
Takto sa tovar vloží do košíka, ktorý je viditeľný v pravom hornom rohu stránky. V nakupovaní môžete pokračovať, alebo nakupovanie ukončiť a prejisť do tzv. pokladne.
V nákupnom košíku môžete upravovať počet kusov tovaru, ako aj vymazať položky.
V ďalšom kroku si môžete zvoliť spôsob dopravy v ľavej strane a následne spôsob platby na pravej strane. Ku každému spôsobu dopravy sú pridelené možé spôsoby platby.
Po potvrdení spôsobu dopravy a platby budete presmerovaný na ďalší krok, ktorým je vyplnenie dodacích, prípadne fakturačných údajov.
Dodacie údaje sú údaje potrebné na doručenie tovaru. Treba uviesť meno, adresu, tel. kontakt, aj emailový kontakt.
Ak sú vaše fakturačné údaje iné ako dodacie, resp. ak objednávate tovar ako firma, zaznačte okienko Fakturačné údaje a zadajte potrebné hodnoty.
Fakturačné údaje si dôsledne skontrolujte, nakoľko ich už nie je možné dodatočne meniť!
Následe budete mať príležtosť skontrolovať si vami zadané údaje ako aj názov objednávaného tovaru, a po zaznačení okienka "oboznámil/a som sa s obchodnými podmienkami" môžete kliknúť na tlačítko Objednať.
Ihneď po uskutočnení objednávky vám bude doručený email s predmetom správy "prijatá objednávka" , ktorý vás informuje, že vaša objedávka bola prijatá do nášho systému. Tento email nie je však potvrdzujúcim emailom o prijatí objednávky a vznikom kúpnej zmluvy. Ak vám žiadny email nebol doručený, buď ste objednávku nedokončili, alebo ste zadali zlý email v objednávke.
Email o prijatí objednávky vám bude doručený ako druhý, po preverení dostupnosti tovaru. Može sa stať, že vám ako druhý bude doručený email s predmetom "Balenie objednávky" , alebo "Osobný odber". Tieto emaily nahradzujú spomínaný email o prijatí objednávky a sú s ním rovnocenné a teda potvrdzujú kúpnu zmluvu.
Ak máte problémy s objednaním tovaru, môžte nás kontaktovať priamo cez online chat, kde vám radi poradíme s dokončením objednávky.
Odporúčame vám nakupovať priamo online, nie telefonicky, nakoľko takto si môžte overiť všetky vami zadané údaje a vybraný tovar.
Nakupovať môžete aj formou osobného odberu bez vopred uskutočnenej objednávky v našom sklade, tu však odporúčame telefonicky nás kontaktovať na 0919 275 553, alebo cez online chat (obe v čase 10:00 - 15:30, PO - PIA) a overiť si dostupnosť tovaru.
Ak budeme mať tovar na ihneď k odberu, môžete si prísť tovar pozrieť a zakúpiť.
Registrácia zákazníka
V sekcii Registrácia sa môžte registrovať ako nový zákazník.
Po registrácii vám bude zaslané heslo pre prihlásenie na vami zadanú emailovú adresu. Následne sa už môžte prihlásiť do vášho účtu podľa zadaného prihlasovacieho mena a doručeného hesla cez políčko Prihlásenie.
Ako prihlásený zákazník môžte rýchlejšie nakupovať, máte pristup k vaším objednávkam, ako aj sledovať stav vašej objednávky.
Ďalšie možnosti pred nákupom
Pred, počas aj po nákupe máme pre vás rôzne informácie v hlavnom vrchnom menu.
Nájdete tu kompletné informácie o nákupe, obchodné podmienky, možnosti odstúpenia od zmluvy, reklamačný poriadok a pod., kontakty, užitočné informácie o vlastnostiach materiálov ako aj skvelé recepty.